comel

SUAIKENAL..

Aju : usia - 8 thn..siamese..karektorr: nakal..pendiam..bising bila perlu aje..pendendam..yg lain tak boley lebih dari dia...dia mesti no. one..manja..kuat merajuk bila telinga kena jentik..suka dgr aku nyanyi..rekod buruk: hampir 6 bijik gelas telah dipecahkan..sebijik pinggan makan..menolak anik dari umh tingkat 4 ke ground floor..takut pada cina dan juga vacuum cleaner..dan miang..
Anik : usia 6 thn..kampung cat berkaki pendek (katik)..karektorrr: suka mengiaw w/pun tgh tido, suka tido, suka gigit aju sampai berdarah, degil, kuat makan, kalau aku marah dia..dia blakon tergolek tido, takut guruh dan ujan lebat,takut vacuum,tak suka lipas(tgk lipas terus lari), rekod buruk : terkencing atas sofa baru aku,sembunyi dalam almari baju dan sepah kan baju,bergaduh ngan aju (aju cedera parah)..dan tak suka kucing jantan..
*Dua-dua betina tp bukan lesbian ok...

dah abih jalan umh tucing..tgk blog tuan gumah lak...tekan!!

tengkiu sudi tengok aju n anik

web counter

AJU N ANIK PHOTO COLLECTION

thank u for being ajuanik follower

Labels

Tuesday, April 14, 2009

SUSAHNYA NAK TIDO

SATU HARI YG UJAN LEBAT....AKU NGANTUK GILER...

JOM KITA TIDO...
BUSUK BAU KETIAK KAU!!
SILAU LAH!!KO IGT AKU ARTIS KE??NAK TIDO PUN TAK SENANG...

DEKAT SIKIT...AKU SEJUK NIH!

TIDO DIAM2 SIKIT BOLEY TAK??
ZZZZZZZZZZ.......

AKU SEJUK TAK TAHAN....

TAK LEH TIDO...MACAM WINTER PULAK...

5 comments:

Syima Syaz said...

amboii...
bahagiakan tgk kucing mesra2 macam ni
kesian tina sorang.dulu ada gak bela kucing lain nak bg kawan dgn tina,tapi tina tuh sombong sgt la.sekarang kena bela dia sorang je....

signorina said...

hehe.. cumel... geram tengok.. kudut tak ngam la ngn adik2 angkat die.. huhu

suhaila-ab said...

aju kena baik ngan anik pasal tu je kawan dia...

Syima Syaz said...

mesti dengan kucing luar pun dia sombong...

suhaila-ab said...

kucing lain diaorg tak penah tgk pun pasalnya diaorg duk lam umh aje...tak penah kuar umh langsung..