comel

SUAIKENAL..

Aju : usia - 8 thn..siamese..karektorr: nakal..pendiam..bising bila perlu aje..pendendam..yg lain tak boley lebih dari dia...dia mesti no. one..manja..kuat merajuk bila telinga kena jentik..suka dgr aku nyanyi..rekod buruk: hampir 6 bijik gelas telah dipecahkan..sebijik pinggan makan..menolak anik dari umh tingkat 4 ke ground floor..takut pada cina dan juga vacuum cleaner..dan miang..
Anik : usia 6 thn..kampung cat berkaki pendek (katik)..karektorrr: suka mengiaw w/pun tgh tido, suka tido, suka gigit aju sampai berdarah, degil, kuat makan, kalau aku marah dia..dia blakon tergolek tido, takut guruh dan ujan lebat,takut vacuum,tak suka lipas(tgk lipas terus lari), rekod buruk : terkencing atas sofa baru aku,sembunyi dalam almari baju dan sepah kan baju,bergaduh ngan aju (aju cedera parah)..dan tak suka kucing jantan..
*Dua-dua betina tp bukan lesbian ok...

dah abih jalan umh tucing..tgk blog tuan gumah lak...tekan!!

tengkiu sudi tengok aju n anik

web counter

AJU N ANIK PHOTO COLLECTION

thank u for being ajuanik follower

Labels

Thursday, April 9, 2009

ANIK....






















2 comments:

signorina said...

ni sape?? anik ea?? hihi.. comel!

suhaila-ab said...

anik the kenit la tuh...hehe