comel

SUAIKENAL..

Aju : usia - 8 thn..siamese..karektorr: nakal..pendiam..bising bila perlu aje..pendendam..yg lain tak boley lebih dari dia...dia mesti no. one..manja..kuat merajuk bila telinga kena jentik..suka dgr aku nyanyi..rekod buruk: hampir 6 bijik gelas telah dipecahkan..sebijik pinggan makan..menolak anik dari umh tingkat 4 ke ground floor..takut pada cina dan juga vacuum cleaner..dan miang..
Anik : usia 6 thn..kampung cat berkaki pendek (katik)..karektorrr: suka mengiaw w/pun tgh tido, suka tido, suka gigit aju sampai berdarah, degil, kuat makan, kalau aku marah dia..dia blakon tergolek tido, takut guruh dan ujan lebat,takut vacuum,tak suka lipas(tgk lipas terus lari), rekod buruk : terkencing atas sofa baru aku,sembunyi dalam almari baju dan sepah kan baju,bergaduh ngan aju (aju cedera parah)..dan tak suka kucing jantan..
*Dua-dua betina tp bukan lesbian ok...

dah abih jalan umh tucing..tgk blog tuan gumah lak...tekan!!

tengkiu sudi tengok aju n anik

web counter

AJU N ANIK PHOTO COLLECTION

thank u for being ajuanik follower

Labels

Friday, May 8, 2009

TIDO TIME

Skali pandang macam tido buat buat...
Tido pun boley jeling pada snapper...tp sebenarnya dia mmg tido...
Cuma matanya aje yg separuh terbuka...sebenarnya dia dah mimpi....
Makhluk ini mmg nyenyak giler...apa pun terjadi...dia sudah hanyut...
Pastikan mata dan telinga ditutup...bicing arrrr.....
Cilaoowww....

7 comments:

Mira said...

alahai comeinyer tengok kucen ni tido..mira pun suka ambik gambar kucen tengah tido...sampai kadang-kadang tertanya pada diri...kucen ni tido ke tgk kamera..hihihihi

signorina said...

haha.. chomel! montel!

Syima Syaz said...

rasanye kucing mimpi tak?

suhaila-ab said...

KUCING SELALU NGIGAU LA...PERATI MASA DIA TIDO..KALAU MULUT N KAKI DIA GERAK2...AKU RASA DAH NGIGAU DAH TU...AJU ANIK SLALU MACAM TU...MESTI NGIGAU BERCAKAU TU..AHAHAHHA

[S]itie [B]Um [B]Um said...

comel!!!

Nazra~ said...

klau awk create cerita mimpi2 diaorang kt gmbr tu lg best ^_^

julie^beth said...

saya suka kucing tapi tokleh nak bela sebab ada enzima.. huhu.. tapi comel nya... geram!!!