comel

SUAIKENAL..

Aju : usia - 8 thn..siamese..karektorr: nakal..pendiam..bising bila perlu aje..pendendam..yg lain tak boley lebih dari dia...dia mesti no. one..manja..kuat merajuk bila telinga kena jentik..suka dgr aku nyanyi..rekod buruk: hampir 6 bijik gelas telah dipecahkan..sebijik pinggan makan..menolak anik dari umh tingkat 4 ke ground floor..takut pada cina dan juga vacuum cleaner..dan miang..
Anik : usia 6 thn..kampung cat berkaki pendek (katik)..karektorrr: suka mengiaw w/pun tgh tido, suka tido, suka gigit aju sampai berdarah, degil, kuat makan, kalau aku marah dia..dia blakon tergolek tido, takut guruh dan ujan lebat,takut vacuum,tak suka lipas(tgk lipas terus lari), rekod buruk : terkencing atas sofa baru aku,sembunyi dalam almari baju dan sepah kan baju,bergaduh ngan aju (aju cedera parah)..dan tak suka kucing jantan..
*Dua-dua betina tp bukan lesbian ok...

dah abih jalan umh tucing..tgk blog tuan gumah lak...tekan!!

tengkiu sudi tengok aju n anik

web counter

AJU N ANIK PHOTO COLLECTION

thank u for being ajuanik follower

Labels

Monday, June 21, 2010

HUH LAPO SUNGGUH AKU...

"Waktu makan tengahari...jangan lambat bagi aku makan yer pompuan..nanti aku haruk!!" - ANIK
"Sebok je betina sekor ni..aku nak makan dia sebok datang..dah la pompuan ni bg lam mangkuk kecik.." - ANIK
"Dah merambus dah katik!" - AJU
"Huh kenyang betul...eerrrkkk!!huh busuk tul bau mulut aku.." - ANIK
"Apa citer tv dia bukak ni..citer bodo je.." - ANIK
"Ngantuk pulak rasanya..." - AJU
"zzzzzzz...."
"Apasal pulak ko menepek kat aku pulak..td ko mengada kat pompuan tu...bila pompuan tu ada keje ko datang kat aku pulak" - AJU
"SEMAKKKK LA KO!!!AKU CTUK BARU TAU!!" - AJU...




5 comments:

sI tEDI said...

ha ha ha ha.. comel je dialog.

tak nak tambah ahli keluarga ke?

HidrogeN said...

bestnye ada bela kucing montok..comel je tengok

Yati said...

Cantik bulu kucing. Makan friskies ye?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

kucing kucing ni ada bandar sendiri kat sarawak tu

Prince Halilintar said...

comey2..pandai jage ..bulu die pon cantek..