comel

SUAIKENAL..

Aju : usia - 8 thn..siamese..karektorr: nakal..pendiam..bising bila perlu aje..pendendam..yg lain tak boley lebih dari dia...dia mesti no. one..manja..kuat merajuk bila telinga kena jentik..suka dgr aku nyanyi..rekod buruk: hampir 6 bijik gelas telah dipecahkan..sebijik pinggan makan..menolak anik dari umh tingkat 4 ke ground floor..takut pada cina dan juga vacuum cleaner..dan miang..
Anik : usia 6 thn..kampung cat berkaki pendek (katik)..karektorrr: suka mengiaw w/pun tgh tido, suka tido, suka gigit aju sampai berdarah, degil, kuat makan, kalau aku marah dia..dia blakon tergolek tido, takut guruh dan ujan lebat,takut vacuum,tak suka lipas(tgk lipas terus lari), rekod buruk : terkencing atas sofa baru aku,sembunyi dalam almari baju dan sepah kan baju,bergaduh ngan aju (aju cedera parah)..dan tak suka kucing jantan..
*Dua-dua betina tp bukan lesbian ok...

dah abih jalan umh tucing..tgk blog tuan gumah lak...tekan!!

tengkiu sudi tengok aju n anik

web counter

AJU N ANIK PHOTO COLLECTION

thank u for being ajuanik follower

Labels

Thursday, July 2, 2009

KESIAN PUTIH...

Ni la PUTIH....meow kakak sulung ku....waktu diribaan aku ni...dia masih sihat ,galak n sungguh cantik comey....
Dia ni nakal...suka bergurau senda...
Geram tgk..rasa mcm nak bantai aje...
Tapi hari mggu lepas...PUTIH terpaksa di operate...pasalnya..3 ekor anak yg dikandungnya telah mati dalam perut...dia bunting terlalu lama...jadi kakak aku telah bawak dia gi klinik...dan selepas operate...ini la rupa PUTIH...peranakannya telah dibuang..kesian PUTIH...

Masa pic ni diambil..PUTIH masih lalok dengan ubat biusnya...nanti aku balik raya kat kampung nanti boleh ler aku pegi main2 ngan PUTIH lagi...tu pun kalau umurnya panjang...insyaAllah...
Ciaow...

4 comments:

Syima Syaz said...

sama mcm tina dulu kena buang peranakkan dia sbb mak dia bohsia,dia pun ade potensi jadi bohsia.pastu mak dia asyik beranaakkk je sampai juling mata.then mati.so kitorang nak jaga tina elok2 n bagi dia lama skit hidup.dah tanya ustaz,ustaz kate kalau niat mcm gitu,hukumnye harus!

NaqeebLukhman said...

oh kesian... tak per harap2 dia pun cepat sihat hehehee

teratak comel said...

isk..isk..cian nyer putih... semoga panjang umur...

iedadadida's said...

syian dia k.sue..
kucing csy lak masuk wad heheh tak leh berak taik dah keras..
kene tahan 3 hari..da..